Sinds de oprichting van VisitVeluwe is SOS Events nauw betrokken bij de ontwikkelingen van dit nieuwe platform. VisitVeluwe zorgt ervoor dat de Veluwe in het binnen- en buitenland bekend(er) wordt. Om dit te realiseren zijn er de bekende magazines die worden uitgegeven en de verschillende online diensten en uiteraard tv en radio reclame. "De Veluwe heeft een aantal jaren stilgestaan, maar door de komst van VisitVeluwe zien we weer positieve ontwikkelingen", aldus Erik Kroon (eigenaar van SOS Events). "Jarenlang heb ik negatief over de marketing over de Veluwe gesproken, en toen er na het ontstaan van het platform aan mij werd gevraagd om mee te denken, kon ik geen nee zeggen. Immers, iemand die commentaar heeft moet ook de handen uit de mouwen steken wanneer er om advies of hulp wordt gevraagd." Kroon zit in de adviesraad van het marketingplatform en probeert zoveel mogelijk te verbinden. "Niet denken aan jezelf, maar denken aan het groter geheel en een visie uitdragen met zicht op de toekomst."
Dat samenwerken het thema is van de special die nu uit is gekomen voor alle recreatieve bedrijven op de Veluwe is dan ook geen verrassing. SOS Events verzorgt reeds 20 jaar activiteiten op de Veluwe en werkt nauw samen met horeca, hotels, bungalowparken en heeft verschillende lokale toeleveranciers om hun diensten zo origineel mogelijk te maken. De combinatie met de natuur en leuke activiteiten maken de beleving op de Veluwe compleet.